برگزاری کارگاه فیوژن فیتنس  ویژه بانوان

مسئول كميته فيوژن فيتنس ورزش های همگانی کرمانشاه گفت: کارگاه فیوژن فیتنس  ویژه بانوان استان کرمانشاه برگزار می شود.

برگزاری کارگاه فیوژن فیتنس  ویژه بانوانمهتاب شكری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: هیات ورزشهای همگانی استان کرمانشاه یکدوره کارگاه فیوژن فیتنس  ویژه بانوان برگزار می کند.

 وی ادامه داد:  مدارک لازم برای حضور در این کارگاه فتوکپی صفحه اول شناسنامه. فتوکپی کارت ملی فتوکپی مدرک تحصیلی حداقل دیپلم-فتوکپی مدرک مربیگری آمادگی جسمانی  واریز مبلغ 400000 ریال است و بانوان علاقه مند می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۳۶۸۸۰۹ هیات همگانی استان  کرمانشاه تماس حاصل فرمایند.

وی ادامه داد: فیوژن فیتنس ورزشی نوین، پیشرفته، متنوع  است که در جهت ارتقاء فاکتورهای آمادگی جسمانی (بانوان و آقایان) و همگانى کردنِ ورزش در جامعه، به شکلی بسیار جذاب و کاربردی طراحی شده است.


 وی گفت: فیوژن فیتنس، ترکیبی منحصر به فرد از روش های آماده سازى بدن و مهارتهای خاص است ورزشکارانِ فیـــــوژن علاوه بر پیشرفت در سطح عملکردی و مهارتى، به وزن، فرم و سایز بدنی دلخواه نیز می رسند بنابراین شما با هر سطح آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی می توانید در کلاس هاى فیوژن فیتنس شرکت کنید و از فواید بیشمار تمرینات فیوژنی بهره ببرید.

 وی  با شاره به  فواید این ورزش گفت: شرکت منظم و هدفمند در تمرینات “فیـــوژن فیتنـــس “، موجب تقویت قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، سرعت، توان، انعطاف پذیری، بهبود کارایی قلب و عروق، تقلیل فشار خون، کاهش سطح کلسترول خون  میگردد.

 وی بیان کرد:مزایای تمرینات “فیـــوژن فیتنـــس” به جسم محدود نمی شود. بلکه بر سلامت ذهن و بهداشت روانی نیز اثرگذار است فعالیت منظم در این تمرینات، در کاهش اضطراب و افسردگی، افزایش اعتماد به نفس و توسعه خودپنداری مثبت مؤثر است و موجب احساس استقلال، پایداری هیجانی و قاطعیت میشود.


انتهای پیام/ز


 فیـــوژن فیتنـــس بر سلامت ذهن و بهداشت روانی  اثرگذار است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار